Hercegovačka 8, Split

VIK pozivni centar za potrošače - odgovori na sva pitanja na jednom telefonskom broju

VIK pozivni centar za potrošače - odgovori na sva pitanja na jednom telefonskom broju

VIK pozivni centar za potrošače - odgovori na sva pitanja na jednom telefonskom broju

Vodovod i kanalizacija Split (VIK), u sklopu procesa reorganizacije s ciljem boljeg funkcioniranja tvrtke te pružanja građanima pravovremenih informacija i učinkovitog rješavanja njihovih problema, osnovala je VIK pozivni centar za potrošače.

Novom uslugom građanima se omogućuje da svakim radnim danom, pozivom na broj 021 545 900 dobiju odgovore na sva pitanja, nedoumice ili nejasnoće koje imaju u vezi usluga VIK-a ili računa za isporučene usluge.

Nazovite nas za provjeru računa, reklamacije, prijavu novog priključka i slično ili nas posjetite u Centru za potrošače VIK-a, Hercegovačka 8, 21000 Split svakim radnim danom od 8:00 do 15:00, a utorkom od 8:00 do 19:00 sati.

Za prijavu kvara na vodoopskrbnoj mreži ili u sustavu odvodnje, nazovite nas svakog dana (i vikendima) od 0 -24 sata.