Promjenu imena korisnika može zatražiti isključivo vlasnik ili posjednik građevine/nekretnine koja je priključena na javnu vodoopskrbu. Zahtjevu za promjenu imena korisnika vodovodnog priključka treba priložiti slijedeću dokumentaciju:
U fazi promjene, kontrolira se za šta je odobren priključak u izvorniku, pri čemu je bitno da priključak pripada nekretnini a svi vlasnici predmetne nekretnine imaju jednako pravo na priključak bez obzira na koga dolaze računi.
Dokumentacija se može predati osobno u Centar za potrošače na adresi sjedišta društva, Hercegovačka 8, Split (svakim radnim danom od 08 - 15 sati), poštom na adresu sjedišta društva ili putem elektronske pošte na info@vik-split.hr.
Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge.
Kolačići su male tekstne datoteke kojima se koriste internetske stranice kako bi unaprijedile korisničko iskustvo.
Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ako je izričito potreban za rad stranice. Za sve ostale vrste kolačića potrebno nam je vaše dopuštenje.
Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.