Hercegovačka 8, Split

Kontakt informacije

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača ( NN 19/22 ) obavještavamo potrošače da pisani prigovor na isporučenu uslugu mogu dostaviti osobno u našim poslovnim prostorijama ili pisanim putem na adresu:

VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o.
Hercegovačka 8
21000 Split

ili na e-mail adresu

info@vik-split.hr

ili na telefaks

021/343-554


Odgovor na Vaš prigovor ćemo ispostaviti u pisanom obliku putem pošte ili na način zaprimanja prigovora (elektroničkim putem) u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

 

Molimo u prigovoru obavezno navesti:

Ime i prezime ili naziv pravne osobe, OIB.
Šifra potrošnog mjesta ili šifra kupca ili broj priključka.
Adresa za dostavu odgovora.
Kontakt telefon.

 

Za sve informacije obratite se  Centru za potrošače :

Hercegovačka 8, Split
Tel: 021/545-900
Fax: 021/343-554
e-mail: info@vik-split.hr

Radno vrijeme sa strankama: 07:30-15:00 sati

Obrazac za reklamacije i prigovore kupaca


Dozvoljene su datoteke s ekstenzijom pdf, doc, docx, jpg, jpeg
Prijava