Hercegovačka 8, Split

Upute potrošačima za povrat/preknjižavanje iskazanih preplata na računima

Obavještavaju se potrošači da sve informacije vezane za iskazanu preplatu na računima, mogu dobiti pozivom na broj ViK-ova pozivnog centra - 021/545-900, putem e-mail-a na info@vik-split.hr ili u Centru za potrošače u prizemlju zgrade ViK-a na adresi Hercegovačka 8.

Iskazanu preplatu građani mogu koristiti za podmirenje budućih računa, prebaciti višak uplaćenih sredstava na šifru drugog potrošnog mjesta ili tražiti povrat preplaćenih sredstava na tekući račun.

Zahtjev za preknjižavanje uplate treba sadržavati:
1. Potvrdu o uplati
2. OIB i broj osobne iskaznice upisanog kupca
3. Račun (šifru) potrošnog mjesta na koje stranka želi izvršiti prebacivanje sredstava

Zahtjev za isplatu viška uplaćenih sredstava na tekući račun treba sadržavati:
1. Potvrdu o uplati
2. OIB i broj osobne iskaznice upisanog kupca
3. Broj tekućeg računa
   
Ukoliko potrošač dostavi presliku osobne iskaznice, tada se dostava takve preslike smatra privolom potrošača na temelju koje Društvo ima pravo prikupljati osobne podatke iz tako dostavljene preslike osobne iskaznice i to isključivo  u svrhu proknjižavanja uplate.