Hercegovačka 8, Split

VIK otvorio novi Centar za potrošače u Divuljama

VIK otvorio novi Centar za potrošače u Divuljama

Vodovod i kanalizacija Split (ViK) s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva, otvorila je još jedan, novi Centar za potrošače u zgradi ViK-a u Divuljama na adresi Put mora 6, tako da stanovništvo od Marine do Kaštela za rješenje svojih upita/informacija i potreba u smislu promjene vlasništva, tehničke dokumentacije, reklamacija ili pitanja o računima, više neće morati dolaziti u Hercegovačku 8, u sjedište ViK-a u Splitu.

- Građanima Marine, Segeta, Prgometa, Lećevice, Okruga, Trogira i Kaštela sada smo puno bliže. Ne moraju ići u Split, u prometne gužve osobito u vrijeme turističke sezone. Već smo počeli rješavati zahtjeve građana, s tim da dosta njih i kombinira rješavanje svojih upita online i dolaskom ovdje kad trebaju preuzeti ugovore za nove priključke, pojašnjava službenica novooformljenog Centra.

Zaposlenici Centra za potrošače ViK-a u Divuljama, osim što primaju stranke osobno svakog radnog dana u vremenu od 08:00 do 13:00 sati, na raznorazne upite korisnika svojih usluga, poput termina spajanja na vodoopskrbni sustav ili privremenog zatvaranja prometnica, odgovaraju i telefonskim putem na broj 021 545 900 i zaprimaju zahtjeve online putem web stranice VIK-a, www.vik-split.hr.