Promjenu imena korisnika može zatražiti prijašnji vlasnik/korisnik nekretnine koja je priključena na javnu vodoopskrbu.
Za promjenu imena korisnika vodovodnog priključka treba priložiti slijedeću dokumentaciju:
- Fotokopija jednog računa za potrošenu vodu
- Osobna iskaznica na uvid i OIB
- Dokaz vlasništva ili posjeda nekretnine za koju se priključak koristi (kupoprodajni ugovor, vlasnički list ili rješenje o nasljeđivanju, odnosno drugi dokument koji nedvojbeno potvrđuje vlasništvo ili posjed nekretnine priključene na javnu vodoopskrbu).
U fazi promjene, kontrolira se za šta je odobren priključak u izvorniku, pri čemu je bitno da priključak pripada nekretnini, a svi suvlasnici predmetne nekretnine imaju jednako pravo na priključak bez obzira na koga dolaze računi.
Dokumentacija se može predati putem elektronske pošte na info@vik-split.hr, osobno u Centar za potrošače na adresi sjedišta društva, Vodovod i kanalizacija d.o.o. Split, Hercegovačka 8, Split (svakim radnim danom od 08 - 15 sati), poštom na adresu Vodovod i kanalizacija d.o.o. Split, Hercegovačka 8, Split.