Računi, opomene, ovrhe i reklamacije

Računi, opomene, ovrhe i reklamacije

Plaćanje računa

Račune je moguće platiti bez naknade putem VIK portala koristeći aplikaciju KeksPay te preko SmartCity Split aplikacije.

Od 21.11.2016 g. računi kod financijskih institucija ne mogu se plaćati bez naknade za usluge platnog prometa.

Računi se mogu plaćati na sljedećim lokacijama:

  • Prodajna mjesta Konzum plus d.o.o.
  • Prodajna mjesta Tisak plus d.o.o.
  • Račune na prodajnim mjestima Tiska plus mogu se platiti gotovinom, Maestro i Mastercard karticom, a Konzuma plus uz navedeno i VISA karticom.
  • Računi za vodne komunalne usluge se mogu plaćati i na šalterima poslovnica Hrvatske poštanske banke (samo u poslovnicama banke) uz naknadu od 0,13 eura po računu.

Usluga e-račun

Web aktivacija VIK e-računa

Zatražite promjenu načina dostave računa i računi će stizati elektonskim putem – na Vašu elektronsku poštu.

Prijavite se za uslugu E- račun!

Opomene i ovrhe

Na računima za vodne usluge koje dobivaju korisnici vodnih usluga stoji napomena: „Nepodmireno dugovanje iz prethodnih razdoblja za neplaćene račune nakon roka dospijeća “ u kojem je kupac obavješten o svom dugovanju iz prethodnih razdoblja.

Korisnici vodnih usluga koji neuredno podmiruju svoje obveze dobivaju opomene s pozivom da dugovanje podmire odmah po primitku opomene kako bi se izbjeglo pokretanje ovršnih i parničnih postupaka.

Za sve informacije možete se javit na:
telefon: 021/545-900
pisanim putem na adresu : Vodovod i kanalizacija, d.o.o. Split, Hercegovačka 8, Split
ili putem maila: info@vik-split.hr.

Ukoliko se dugovanje po opomeni ne podmiri pokreću se ovršni /parnični postupci a koji uzrokuju povećanje troškova.

Ukoliko ste primili prijedlog za ovrhu s rješenjem o ovrsi predlaže se da dugovanje podmirite u zadanom roku,s tim da se računi za vodne usluge plaćaju na račun broj: HR91 24070001500327873, dok se troškovi i kamate plaćaju na račun broj: HR29 24070001100160727. te se u poziv na broj upiše broj koji je naveden u svakom rješenju o ovrsi.

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno članku 10. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača ( NN 19/22, 59/23 ) obavještavamo potrošače da pisani prigovor na isporučenu uslugu mogu dostaviti osobno u našim poslovnim prostorijama ili pisanim putem na adresu:       

VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o.
Hercegovačka 8
21000 Split

ili na e-mail adresu
info@vik-split.hr 

ili na telefaks
021/343-554

Odgovor na Vaš prigovor ćemo ispostaviti u pisanom obliku putem pošte ili na način zaprimanja prigovora ( elektroničkim putem ) u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

Molimo u prigovoru obavezno navesti:

Ime i prezime ili naziv pravne osobe, OIB.
Šifra potrošnog mjesta ili šifra kupca ili broj priključka.
Adresa za dostavu odgovora.
Kontakt telefon.

 

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača povjerenstvu za reklamacije ViK-a

Sukladno članku 27. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača ( NN 19/22, 59/23 ) obavještavamo potrošače da pisani prigovor Povjerenstvu za reklamacije ViK-a na prethodno dostavljen odgovor temeljem članka 10. stavak 1. i 2. mogu dostaviti osobno u našim poslovnim prostorijama ili pisanim putem na adresu:

VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o.
Hercegovačka 8
21000 Split

ili na e-mail adresu
info@vik-split.hr 

ili na telefaks
021/343-554

Odgovor na Vaš prigovor Povjerenstvo će ispostaviti u pisanom obliku putem pošte ili na način zaprimanja prigovora ( elektroničkim putem ) u roku 30 dana od dana primitka prigovora.

Molimo u prigovoru na Povjerenstvo obavezno navesti:

Ime i prezime, OIB.
Šifra potrošnog mjesta ili šifra kupca ili broj priključka.
Adresa za dostavu odgovora.
Kontakt telefon.

 

Obrazac za reklamacije i prigovore kupaca


Dozvoljene su datoteke s ekstenzijom pdf, doc, docx, jpg, jpeg
Moj VIK Split

Moj VIK Split

Korisnički portal za kućanstva i pravne osobe!

Preuzmite web i mobilnu aplikaciju  - Moj ViK Split,  imajte uvid u svoju potrošnju i račune plaćajte bez naknade!

googlestore
Portal Moj ViK Split - E- Pretinac za račune

Portal Moj ViK Split - E- Pretinac za račune

Registracijom dobivate uvid u sve račune u posljednjih godinu dana.

Portal Moj ViK Split - Uvid u neplaćene račune

Portal Moj ViK Split - Uvid u neplaćene račune

Nema više zaboravljenih neplaćenih računa - u svakom trenutku možete vidjeti imate li nepodmirenih dugovanja.

Portal Moj ViK Split - Plaćajte račune bez naknade

Portal Moj ViK Split - Plaćajte račune bez naknade

Sve račune platite preko aplikacije Keks Pay - bez naknade, neovisno u kojoj banci imate račun!

Portal Moj ViK Split - 24 satna kontrola

Portal Moj ViK Split - 24 satna kontrola

Kontolirajte vaše uplate 24 sata/ 7 dana u tjednu